3. Kreatywność informacji
Restrykcje tworzone przez rządy, mające pomóc zwalczyć wirusa, z pewnością zmieniły plany marketingowe wielu firm. To, że obecna komunikacja musi być dostosowana do sytuacji, nie znaczy, że nasza firma straciła swój głos na rynku, wręcz przeciwnie powinniśmy być słyszani. Jak kreatywnie a jednocześnie odpowiedzialnie zaprezentować markę w obecnej sytuacji? Pamiętajmy, że choć media koncentrują się na temacie Covid-19, to nie mogą pisać tylko o tym. Dziennikarze wciąż potrzebują nowych historii. Takich w które wpisane są ludzka determinacja, optymizm i walka o lepsze jutro. Informacji o planach rozwoju, dobrych wynikach sprzedaży. Ale przede wszystkim komunikacji nastawionej na relację z odbiorcą, np. wszelkiego typu poradników. Użytecznych wskazówek jak w domu, w czasie izolacji wykorzystać dany produkt lub zamówić usługę. Teraz jest najlepszy moment by myśleć i działać nieszablonowo. Upewnijmy się jednak, czy z naszym działaniem wiąże się faktyczna korzyść dla konsumenta Czy nasz produkt lub usługa pomoże ludziom? Jeśli tak, to warto powiedzieć o tym mediom.